Pages

Variasi Produk Haus Skin Makin Viral









KENALI VARIASI PRODUK KAMI











Nanti dulu!! Dapatkan produk kami
secara COMBO untuk PENJIMATAN
yang lebih hebat







Petua Kulit Putih Cantik dan Berseri


Petua Kulit Putih Cantik dan Berseri


Hai korang. Setiap wanita ingin memiliki kulit putih, cantik dan berseri. Sampaikan sanggup berhabis duit semata-mata untuk menjaga kecantikan. Ada juga yang makan berbagai jenis supplement kecantikan kerana ingin memiliki kulit putih. Siapa yang tak nak cantik kan? Aku pun nak cantik. Punya kulit putih dan berseri. Tapi macam mana nak dapat kulit putih ni? Haa, aku ada beberapa petua kulit putih cantik dan berseri.


Ada beberapa petua yang di amalkan untuk memiliki kulit yang putih cantik dan berseri. Antaranya ialah ; 


1) Air Masak
Nak kulit cantik, kena lah rajin minum air masak atau air putih. Ia membantu untuk mengelakkan kulit kita menjadi kering dan dehidrasi. Selain itu juga, air masak juga membantu menyingkirkan toksin dalam badan. Bila banyak toksin dalam badan, sebab itulah jerawat akan mula menghuni kat muka kita. Jadi, korang kena banyakkan minum air masak. 


2) Lidah Buaya
Pasti ramai yang tahu, lidah buaya juga boleh membantu merawat masalah kulit kita kerana ia mengandungi pelbagai nutrisi seperti natrium palmat, sorbitol, gliserin dan sodium karbonat. Korang hanya perlu sapu pada kulit muka korang untuk dijadikan sebagai musker sudah cukup membantu menjadikan kulit korang cantik dan berseri. 


3) Serum Vitamin C
Serum Blood Orange Brigtening 25x Ganda Vitamin C Biasa merupakan salah satu produk keluaran Haus Skin. Serum Blood Orange Brigtening mengandungi bahan yang selamat digunakan utk semua jenis kulit dan mendapat kelulusan KKM. 

APA KORANG KENA TAHU PASAL BLOOD ORANGE SERUM BY HAUS SKIN?

1. Water base. So orang kulit berminyak sangat seswai pakai serum ni.
2. Ada rumusan blood orange. So vitamin C dalam ni 25 kali ganda daripada oren biasa.
3. Rice Bran dalam serum ni bantu lembutkan kulit muka korang.
4. Ada vitamin E yang diperlukan untuk kulit sihat.
5. Elak kulit mengelupas.

Ramai yang belum tahu apa itu serum BLOOD ORANGE BRIGHTENING SERUM ( BOB )

Korang rasa apa yer ?

Banyak kebaikan yang ada pada BOB nie , antaranya :-

  Kandungan vitamin C yang tinggi dapat mencerahkan kulit muka dengan lebih pantas.

Kandungan vitamin E dalam BOB SERUM yang berfungsi sebagai antioksidan dan dapat menjadikan kulit muka lebih anjal.

Membantu dalam mengekalkan kelembapan kulit dari menggelupas.

Jadi macam mana? Tak susah pun nak memiliki kulit cantik ni. Yang penting ada usaha dan rajin untuk jaga kulit muka kita. Orang kata kena lah bersusah dahulu baru dapat hasil nya nanti. 

Variasi Produk Haus Skin Makin Viral

KENALI VARIASI PRODUK KAMI Nanti dulu!! Dapatkan produk kami secara COMBO untuk PENJI...